دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واکنش دبیرکل کمیته ملی المپیک به بلاتکلیفی تیم امید:

دخالتی در تصمیمات فدراسیون فوتبال نداریم/ چیزی در مورد شروط کاشانی نشنیدم

دخالتی در تصمیمات فدراسیون فوتبال نداریم  چیزی در مورد شروط کاشانی نشنیدم
در حالی که خبر سرپرستی کاشانی برای تیم امید مطرح شده، اما هنوز تکلیف این تیم مشخص نشده است.
کد خبر : 825295

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری آنا، تیم فوتبال امید مدت‌هاست در بلاتکلیفی به سر می‌برد؛ چند هفته پیش سخنگوی کمیته ملی المپیک از سرپرستی کاشانی برای تیم فوتبال امید خبر داد، اما از آن زمان تا به الان وضعیت تیم مشخص نشده است.

 سید مناف هاشمی دبیر و سخنگوی کمیته‌ملی المیپک در واکنش به بلاتکلیفی تیم فوتبال امید اظهار داشت: واقعیت این است که ما دوست داشتیم تکلیف تیم امید زودتر مشخص شود در این رابطه نیز جلسه‌ای بین رییس کمیته‌ملی المپیک، پولادگر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه برگزار شد که توافق کردیم این اتفاق هر چه سریعتر بیفتد تا بعد از جام جهانی آقای تاج حکم کادر فنی تیم امید را ابلاغ کند.

وی افزود: کسی مخالف این موضوع نیست. امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق رخ بدهد در حال حاضر در بحث تیم امید خیلی عقب هستیم.

هاشمی در پاسخ به خبرنگار آنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود کاشانی برای سرپرستی تیم یکسری شرط‌هایی را مطرح کرده است، گفت: من چیزی در مورد شرط و شروط کاشانی نشنیدم شاید دوستان در حال بررسی هستند امیدواریم ظرف چند روز آینده تکلیف این موضوع مشخص شود.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که برای هدایت تیم فوتبال امید گزینه‌ای پیشنهاد دادید یا خیر، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای ما مثل همه فدراسیون هاست و دخالتی در تصمیمات آن‌ها نداریم، ما فقط به آنها کمک می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم.بنابراین پیشنهادی برای سرمربی تیم امید نداده‌ایم و منتظریم فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی و اعضای کادر فنی تیم امید خودشان تصمیم بگیرند.

  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته