دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1395 - 14:53
به سرپرستی واحد انزلی

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان قهرمان مسابقات دسته اول فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شد

مسابقات سراسری دسته یک فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد و تیم فوتسال گیلان به سرپرستی واحد انزلی توانست مقام قهرمانی را کسب کند.
کد خبر : 82527

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات از جمعه ۱۰ اردیبهشت با حضور ۱۵ تیم از استان‌های گیلان، یزد، تهران، مرکزی، فارس، سمنان، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد، سازمان مرکزی، اصفهان، همدان، کرمانشاه، چهار محال بختیاری، خوزستان، مازندران به مدت ۶ روز در واحد رامسر برگزار شد.


بعد از به پایان رسیدن دوره مقدماتی و حذفی چهار تیم گیلان به سرپرستی واحد بندرانزلی، خوزستان، سازمان مرکزی و تهران توانستند با غلبه به حریفان و شکست آنان به مرحله نیمه نهایی راه یابند.


پس از دیدار مسابقات نیمه نهایی دو تیم استان‌های گیلان و تهران برای کسب عنوان قهرمانی، و تیم‌های سازمان مرکزی و خوزستان برای کسب مقام سوم و چهارمی به رقابت پرداختند که در فینال مسابقات، تیم گیلان با شکست تیم استان تهران مقام قهرمانی رسید و تیم‌های سازمان مرکزی و تیم خوزستان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.


علیرضا رنجبر، احمد احمدی، مهدی محافظ، علی اصغر حسین‌زاده، مهران نصیری، حسن علیخانی، مهران صفری، میلاد فتحی، هادی سعادت‌نژاد، بهروز نیک انجام، سجاد فلیحی، مصطفی شریعت طلب، بازیکنان تیم گیلان را تشکیل می‌دادند که مهدی میر بوستانی مربیگری تیم و رضا نجفی نیز سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.


به گزارش خبرنگار آنا، این مسابقات با شرکت ۱۵ تیم (استان) از دانشگاه‌های آزاد اسلامی به میزبانی واحد رامسر و به صورت دوره‌ای به مدت ۷ روز با حضور ۲۴۰ ورزشکار برگزار و در پایان تیم فوتسال استان گیلان با غلبه بر حریفان خود، قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان مرکزی نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


در مراسم اهدای مدال تیم‌های اول تا سوم، دکتر جواد خلعتبری رئیس واحد رامسر با قدردانی از تیم‌های شرکت کننده و تبریک به تیم قهرمان گفت: «ورزش باعث شادی و نشاط بین شما همکاران گرامی خواهد شد و از اینکه میزبان شما عزیزان بوده‌ایم، خوشحال و خرسندم.»


عبدالعظیم عزیزخانی معاون اداره کل ورزش‌های قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: «همانطور که مستحضرید مسابقات بسیار بسیار خوب برگزار شد و همه تیم‌ها راضی بودند و بنده این نوید را هم به دوستان می‌دهم که سعی می‌کنیم درآینده بیشتر مراسمات و حتی شوراهای تربیت بدنی کل کشور را در این شهرستان برگزار کنیم.»


رضا کلانتری ناظر فنی مسابقات نیز درباره نحوه برگزاری بازی‌ها گفت: «مسابقات در سه گروه چهار ۴ تیمه و یک گروه سه تیمه برگزار شد که در ‌‌نهایت تیم گیلان مقام نخست، تیم تهران واحد فیروزکوه مقام دوم، سازمان مرکزی مقام سوم و تیم خوزستان مقام چهارم را کسب کردند.»


وی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران را به عنوان با اخلاق‌ترین تیم، بهرام خرمی دروازه‌بان تیم سازمان مرکزی را به عنوان با اخلاق‌ترین بازیکن و مجتبی قلی بیگی را فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی کرد.


مسابقات فوتسال دسته دوم کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از روز جمعه ۱۷ اردیبهشت جاری به میزبانی واحد رامسر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته