دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1401 - 09:25
تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اداره کل منابع طبیعی البرز امضا شد

زمینه‌سازی آشنایی دانشگاهیان با چالش‌های منابع طبیعی و محیط‌زیست

زمینه‌سازی آشنایی دانشگاهیان با چالش‌های منابع طبیعی و محیط‌زیست
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل منابع طبیعی استان البرز به منظور ترویج فرهنگ، حفظ، احیای منابع طبیعی و زمینه‌سازی برای آشنایی دانشجویان و استادان با چالش‌های منابع طبیعی منعقد شد.
کد خبر : 825221

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرج، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و اداره کل منابع طبیعی استان البرز با حضور حسین کلانتری خلیل‌آباد رئیس این دانشگاه و اصغر بیات رئیس این اداره در ۶ ماده تنظیم و به امضا رسید.

طبق این تفاهم‌نامه طرفین بر تعامل و همکاری در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت دانشجویان و استادان،  توانمندی و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی دانشگاه و ضرورت فراگیرشدن ترویج فرهنگ منابع طبیعی با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان در امر سازندگی کشور (مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب) و همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، فناوری، اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در راستای ترویج فرهنگ، حفظ، احیای منابع طبیعی و زمینه‌سازی برای آشنایی دانشجویان و استادان با چالش‌های منابع طبیعی و محیط‌زیست است.

از دیگر مواد منعقد در این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری در برگزاری مراسم نهال‌کاری در قالب طرح همکاشت و پویش نهال‌کاری (ایران سرسبز هر ایرانی یک نهال) اجرای طرح‌ها و برگزاری همایش و سمینار‌های مشترک، مستندسازی تهیه گزارش عملکرد از پیشرفت فعالیت‌های انجام‌شده و همکاری در معرفی طرح ملی همیاران طبیعت به دانشجویان و اعضای هیئت علمی را ذکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته