دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1401 - 18:09

حضور همراه اول با مجموعه‌ای از دستاوردهای هوشمندسازی در نمایشگاه کشاورزی

حضور همراه اول با مجموعه‌ای از دستاوردهای هوشمندسازی در نمایشگاه کشاورزی
اپراتور اول با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تجربیات خود در حوزه «هوشمندسازی کشاورزی» در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارد.
کد خبر : 825190

به گزارش خبرگزاری آنا، «هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران» صبح امروز دوشنبه 19 دی 1401 به مدت چهار روز با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و مشارکت همراه اول به عنوان پرچمدار هوشمندسازی در کنار شرکت های بزرگ و فعالان حوزه کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد. 

همراه اول که در این رویداد با محوریت «هوشندسازی مزارع کشور» حضور یافته، در 3 زون تخصصی به ارائه سرویس و راهکارهای هوشمند ارتباطی در تطابق با نیاز جامعه کشاورزان می پردازد که علاقه مندان می توانند با حضور در سالن 6 این نمایشگاه، به بازدید از این بخش ها بپردازند. 

بخش های تخصصی «مزرعه هوشمند»، «مارکت پِلیس کشاورزی» و «کشاورزی قراردادی» که در لایه سرویس ها و راهکارهای سازمانی همراه اول در این نمایشگاه حاضر شده اند هر کدام به تفکیک به ارائه «مدیریت هوشمند مزارع و اراضی کشاورزی»، «بستری برای تأمین نیازمندی کشاورزان از چندین تأمین کننده» و «مدیریت یکپارچه کشت قراردادی و ارائه تسهیلات به کشاورزان» می پردازند. 

همچنین در کنار راهکارهای هوشمند همراه اول در حوزه کشاورزی، جدیدترین سرویس های سازمانی اپراتور اول تلفن همراه کشور نظیر آواک (POC)، محصولات و خدمات سازمانی و خودروی هوشمند نیز در این رویداد به نمایش در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است. 

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مأموریت «تحقق رویای دیجیتال» و چشم انداز تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و با هدف توانمند سازی اکوسیستم دیجیتال، در این نمایشگاه حاضر شده تا ضمن توانمندسازی یکی از صنایع سنتی کشور برای ورود به دنیای نوین، آخرین دستاوردها و فناوری های تخصصی خود را نیز به اهالی این صنعت ارائه کند. 

اپراتور اول تلفن همراه کشور معتقد است که با مهاجرت به سمت بسترهای نوین ارتباطی و هوشمندسازی صنعت کشاورزی، می توان به اهداف والای افزایش کیفیت تولید و همچنین بالاترین سطح استانداردهای جهانی دست یافت و از این رو دستاوردهای علمی، تجربیات و ماحصل تخصص مهندسان نخبه این کشور در حوزه هوشمندسازی را به بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته