دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1401 - 13:14
دهقان:

مردمی‌سازی مهمترین مولفه اقتدار «فراجا» است

مردمی‌سازی مهمترین مولفه اقتدار «فراجا» است
معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی کشور را تبریک گفت و نوشت: مردمی‌سازی مهمترین مولفه اقتدار «فراجا» است.
کد خبر : 825081

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا،  محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی کشور را تبریک گفت و نوشت: مردمی‌سازی مهمترین مولفه اقتدار «فراجا» است.

متن پیام او بدین شرح است:

برادر ارجمند سردار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حسن تدبیر مقام معظم رهبری که نشان از شایستگی و لیاقت آن جناب برای برعهده گرفتن یکی از بال‌های حفاظت از امنیت کشور است، موجب خرسندی گردید. 

تجارب جنابعالی چه در دوران دفاع مقدس چه پس از آن، مجاهدی انقلابی و ارزشمند ساخته است که این مهم، یاریگر آن برادر جهادی در پاسداشت امنیت و آسایش به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه خواهد بود.

فراجا به عنوان تامین کننده امنیت عمومی از نقشی بی بدیل برخوردار است که امیدوارم با تلاش جنابعالی به عنوان فرماندهی جهادی و با تجربه، بستر هرچه بیشتری برای مردمی کردن فراجا که مهمترین مولفه اقتدار این فرماندهی و بالاتر از آن اقتدار نظام اسلامی به شمار می‌آید فراهم گردد. 

پایبندی به قوانین کشور و در راس آن قانون اساسی و پاسداشت حقوق شهروندی و حفظ آزادی‌های اساسی و مشروع ملت از مهمترین وظایف مشترک معاونت حقوقی ریاست جمهوری و فرماندهی خدوم انتظامی است که امید است در دوره جدید خدمت آن جناب و با همکاری تنگاتنگ فی مابین، اجرای این رسالت مهم به شکل قابل توجهی ارتقا یابد. 

اینجانب ضمن تشکر از زحمات سردار اشتری فرمانده سابق آن فرماندهی و تبریک این انتصاب شایسته، از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر و برآوردن توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار رادان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته