دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1401 - 16:31
شهردار منطقه ۵:

مادران زندانی بعد از آزادی رها نمی‌شوند

مادران زندانی بعد از آزادی رها نمی‌شوند
شهردار منطقه 5 با اشاره به اینکه با کمک پویش آزادی مادران زندانی از ۱۴۰ نفر آزاد شده، ۱۱۰ نفر در شهرداری اشتغال دارند. گفت: این افراد بعد از آزادی رها نمی‌شوند و کمک خوبی به این افراد می‌شوند چون زندانی باید به آغوش خانواده برگردد و سمت آسیب دیگری نرود.
کد خبر : 824923

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در نشست خبری چهارمین دوره پویش آزادی مادران زندانی که بعد از ظهر امروز ۱۸ دی ماه برگزار شد اظهار کرد: این پویش قبل از ما راه اندازی شده بود؛ مبنای این کار نوع حس انسان دوستانه بین شهرداری، سازمان زندان‌ها و … بوده. نزدیک به ۹۵۰ هزار نفر شهرداری منطقه ۵ جمعیت دارد و شهروندان علاقه به کار خیر دارند.

وی افزود: در مراحل آزادی، خود خیرین می‌توانند حضور داشته باشند و اطمینان خوبی وجود دارد؛ ما وظیفه بعد از آزادی را بر عهده داریم و از ۱۴۰ نفر آزاد شده، ۱۱۰ نفر در شهرداری اشتغال دارند.

شهردار منطقه ۵ بیان کرد: روز چهارشنبه در محل برج آزادی پویش اجرا می‌شود و در این مراسم هنرمندان و … حضور دارند. 

شریفی گفت: این پویش در منطقه ۵ برگزار شده است. این تجربه ۴ ساله نشان داده که همکاران می‌توانند خیر پیدا کنند و ما به شهرداران مناطق دیگر اعلام کرده‌ایم و خودشان هم علاقه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه تجربه در برخی مناطق بوده، اما موفق نبوده افزود: یکی از موسسات خیریه‌ای که پارسال اعلام کرد ۳ میلیارد تومان را متعهد می‌شود، به تعهد خود کامل عمل نکرد.

شهردار منطقه ۵ بیان کرد: عمده خیرین در منطقه ما سازندگان بزرگ و پیمانکاران هستند و نزدیک به ۸۰ درصد کمک‌ها از این ۲ قشر است. هنرمندان و ورزشکاران نیز حمایت می‌کنند و سید جلال حسینی در این زمینه بسیار پای کار بوده و این چهره‌ها پشتیبانی‌های معنوی دارند.

شریفی گفت: این پویش نیاز به اطلاع رسانی عمومی دارد و نظارت خوبی در زمینه هزینه‌ها وجود دارد؛ بنیاد رودکی و برج آزادی در کنار ما بوده و دستگاه قضایی نیز بسیار همکاری خوبی دارد.

وی گفت: این افراد بعد از آزادی رها نمی‌شوند و کمک خوبی به این افراد می‌شوند. زندانی باید به آغوش خانواده برگردد و سمت آسیب دیگری نرود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری منطقه 5
ارسال نظر
هلدینگ شایسته