دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1401 - 10:53
با صدور پیام هایی جداگانه؛

رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان انتصاب فرمانده جدید فراجا را تبریک گفتند

رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان انتصاب فرمانده جدید فراجا را تبریک گفتند
مسئولان قضایی در پیام‌هایی جداگانه انتصاب فرماندهی انتظامی کل جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.
کد خبر : 824798

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی انتصاب سردار سرتیپ احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ احمدرضا رادان

انتصاب جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر و برآوردن توصیه‌های فرماندهی کل قوا را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.

بدون تردید تعهد و شایستگی و سوابق شما، در برنامه‌ریزی منسجم و ابتکار عمل لازم برای تحکیم امنیت در ابعاد مختلف و بهبود خدمات انتظامی، مؤثر و نافذ خواهد بود.

دستگاه قضائی نیز بواسطه کثرت حوزه‌های کاری مشترک با فراجا، آمادگی کاملی برای ارتقا هرگونه همکاری با مجموعه انتظامی کشور در حوزه‌ها و ابعاد مختلف در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم، دارد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه با صدور پیامی، انتصاب سردار سرتیپ احمدرضا رادان به فرماندهی نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

سردار سرتیپ احمدرضا رادان

انتصاب جنابعالی را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، سعادت، سلامت و توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خدمت صادقانه به ملت شریف و قهرمان ایران در ظل عنایات و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) مسئلت دارم.

دادستان کل کشور نیز انتصاب سردار رادان به فرماندهی نیروی انتظامی را تبریک گفت و د متن پیام تبریک وی آمده است:

سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم. رجاء واثق دارم نصب العین قرار دادن توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا موجبات تعالی سازمان انتظامی کشور را فراهم خواهد کرد.

دادستانی کل کشور در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) از هرگونه همکاری در راه تعالی، اقتدار و پیشرفت آن سازمان دریغ نخواهد کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در پی انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی نیز پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر رضایت مردم، خشنودی پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت.

اینجانب برخود لازم می‌دانم انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را که نشان از درایت، لیاقت، شایستگی و توانمندی بالا در انجام مسئولیت‌های گذشته دارد صمیمانه تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم تعهد و روحیه جهادی شما، نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر به سلامت و تعالی مجموعه انتظامی کشور در راستای نیل به منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

در خاتمه ضمن بزرگداشت نام و یاد شهدای گرانقدر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، عزت، سربلندی و مزید توفیقات جنابعالی را تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا از ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته