دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار سنایی‌راد: در گرفتن «انتقام» جای هیچ تردیدی نیست

حمله به پایگاه «عین الاسد» هیمنه آمریکایی‌ها را در جهان در هم شکست

حمله به پایگاه «عین الاسد» هیمنه آمریکایی‌ها را در جهان در هم شکست
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکایی‌ها را در جهان در هم شکست و نشان داد که دوران یکه تازی آن‌ها سپری شده است.
کد خبر : 824750

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سوال که پیام حمله به پایگاه عین الاسد چه بود؟ گفت: حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و اولین پیام این بود که در برابر اقدام تروریستی آمریکا، جمهوری اسلامی اراده مقابله و واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه این حمله پاسخی به عواطف مخدوش شده مردم بود که قهرمان آن‌ها توسط آمریکای جنایتکار ترور شده بود، افزود: حمله به پایگاه عین الاسد یک نوع اقدام التیام بخش برای مردم بود و در بیرون هم اعتماد به نفسی را به جبهه مقاومت داد و تصمیم مجلس عراق مبنی بر خروج آمریکایی‌ها از عراق نیز یکی از دستاورد‌های چنین اقدامی بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکایی‌ها را در جهان در هم شکست و نشان داد که دوران یکه تازی آن‌ها سپری شده و بی پروایی رئیس جمهور آمریکا و پنتاگون در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی هزینه سنگینی را برای آمریکایی‌ها رقم زد.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی منجر به ناامن شدن حضور منطقه‌ای آمریکایی‌ها شده است، یادآور شد: در گرفتن انتقام جای هیچ گونه تردیدی نیست و به اشکال دیگری نیز انتقام در حال گرفتن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته