دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1395 - 11:54

برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و شهرستان بافق

یازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق و شش شهید دانشجوی این شهرستان، در محل مسجد ولیعصر (عج) دانشگاه و در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، برگزار شد.
کد خبر : 82466

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم که به همت دفتر فرهنگ اسلامی و با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان بافق برگزار می‌شد، حضور مردم، دانشجویان و مسئولان محلی پرشکوه و چشمگیر بود، حاضران در فضایی معنوی و روحانی، به زیارت قبور مطهر شهدا رفته و با آرمانهای آنان بیعت دوباره کردند.


حجت الاسلام علی علیزاده رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق با تشکر از استقبال شایان توجه مردم از مراسم، این حضور را نشانه علاقه و دلبستگی آنان به آرمانهای والای انقلاب و شهدا دانست.


حجت الاسلام عبدالناصر جلالیان هم به یاد دانشجوی مدافع حرم، شهید محمدخانی به اجرای پرده خوانی پرداخت و از رشادتهای سرداران سپاه اسلام در دفاع از حرم آل الله در سوریه و عراق برای حاضران سخن گفت.


مرتضی صفایی مداح اهل بیت نیز در مظلومیت شهدای گمنام به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت.


حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) گفت: «به برکت خون شهدا، عزت، شوکت و سربلندی نصیب کشور شده و ملت با تبعیت از ولایت فقیه اجازه نخواهند داد، دشمنان خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد کنند.»


جوشقانیان ادامه داد: «نسل جوان و دانشجو با بصیرت و شناخت دشمنان دین و نظام، باید الگویی ناب برای آیندگان باشد.»


وی با ذکر حدیثی از امام موسی کاظم (ع)، دشمن‌شناسی شهدا را از رموز موفقیت آنان دانست و گفت: «شهدا انسان‌هایی بودند که افلاکی شدند و هنر آن‌ها این بود که به باورهای خود اعتقاد راستین داشتند و دشمن را به خوبی شناخته بودند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته