دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران: 

بخشی از محرومیت‌ها ناشی از تحریم‌ها است

بخشی از محرومیت‌ها ناشی از تحریم‌ها است
فرمانده کل سپاه گفت: بخشی از محرومیت‌های جامعه، مربوط به سیاست نفرت‌انگیز و شرم‌آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها به وجود آوردند.
کد خبر : 824604

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه آیین افتتاحیه طرح‌های محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج که صبح امروز (شنبه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: بسیجیان پرچمداران فداکاری هستند و امروز بسیج در حال انجام ده‌ها هزار پروژه محرومیت زدایی در شهر‌ها و روستای مختلف است.

وی با بیان اینکه کار اصلی دشمنان ما واژگون سازی حقیقت و واقعیت‌ها است، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند حقایق زیبایی که در جامعه ما وجود دارد را منحرف کرده و زیبایی‌ها را زشت جلوه دهند و وضعیت ناامید کننده‌ای را از جامعه ارائه دهند تا بتوانند تهدیدات سیاسی خود را اجرا کنند، همان چیزی که امروز در برخی گزارشات رسانه‌ای ملاحظه می‌کنید.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: واقعیت همان چیزی است که بخشی از آن را در گزارشات امروز ملاحظه و مشاهده کردید، بسیج در عین حال که فداکارانه امنیت جامعه را برقرار می‌کند، در حوادث غیر مترقبه همچون سیل خوزستان حضور پیدا می کند تا خدشه‌ای به مردم وارد نشود.

سرلشکر سلامی افزود: بخشی از جامعه ما با محرومیت مواجه است که بخشی از آن مربوط به سیاست نفرت انگیز و شرم آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها بوجود آوردند؛ حتی از ارائه دارو‌ برای بیماران صعب العلاج ما خودداری کردند، امروز می‌بینید بسیج ده‌ها هزار پروژه محرومیت زدایی را در سطوح و نقاط مختلف انجام می‌دهد که تک تک آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

وی یادآور شد: امیدواریم مردم ما نسبت به واقعیت‌ها آشنا شوند؛ رسانه های ما هم باید واقعیت‌ها را به شکل مطلوبی به مردم عزیزمان منعکس کنند. ما با مردم صادق هستیم و تلاش می‌کنیم در عمل بهتر از آن را انجام دهیم.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: ما در نیت قصوری نداریم چرا که جز امنیت و عزت مردم و شرافتمندی آن‌ها در نیت ما چیز دیگری نیست، ما تا آخر برای مردم ایستادیم و زیباترین لحظه‌ای ما شهادت در راه اعتلای عزت مردم و در پرتو اسلام است.

سرلشکر سلامی به هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه اقدامات سپاه اشاره کرد و گفت: رسانه ملی و سایر رسانه برای بازتاب اقدامات ما تلاش می‌کنند تا مردم ما با واقعیات آشنا شوند.

وی یادآور شد: اگر چه دشمن در فضای مجازی علیه ما اقدام می‌کند، اما فضای حقیقی  دست مااست و نیرو‌های ما تلاش می‌کنند تا مردم با اقدامات بیشتر آشنا شوند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: یکی از شبکه‌های بیگانه ده‌ها هزار دروغ را دررابطه با اغتشاشات اخیر منتشر کرد از این رو ما باید واقعیات را آنطور که است به ملت عزیزمان منعکس کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته