دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1401 - 10:35
عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان کرد؛

خروج از مشکلات اقتصادی و افزایش سرمایه با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان

خروج از مشکلات اقتصادی و افزایش سرمایه با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان
عبدالرسول مستأجران گفت: برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و افزایش سرمایه در کشور با توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود.
کد خبر : 824518

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، عبدالرسول مستأجران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهشی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: بی‌شک، یکی از شاهراه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و افزایش سرمایه در کشور، توجه اساسی و تلاش بی‌وقفه و مجاهدانه برای تولید ثروت از علم است که با توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود.

وی بر ضرورت توجه هرچه بیشتر فناوری و حرکت به سمت گسترش کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان در سالی که مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده‌اند، تأکید کرد و افزود: انتظار جدی جامعه از دانشگاه، پیروی از منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه در مسیر تولیدات دانش‌بنیان است. مرکز بین‌المللی تحقیقات سنگ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهرمی‌تواند در برآورده ساختن نیاز‌های صنعت سنگ کشور و شاغلان این صنعت نقش‌آفرینی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر تقویت دوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی و مهارتی به‌منظور تأمین درآمد‌های غیر شهریه‌ای، همکاری اعضای هیئت علمی در تقویت انجمن‌های علمی، دانشجویی و حرکت به سمت طرح‌های برون دانشگاهی را خواستار شد.

به گزارش آنا در این آیین علاوه بر قدردانی از پژوهشگران برتر، فناور برتر، واحد فناور برتر، انجمن علمی برتر از منتخبان دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، اعضای کمیته اخلاق، برگزیدگان مرکز رشد و مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر قدردانی شد.

خروج از مشکلات اقتصادی و افزایش سرمایه با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان

واحد دانشگاهی خمینی‌شهر به‌عنوان سومین دانشگاه بسیار بزرگ استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ توانسته، عنوان کتاب تألیفی برتر استان، مرکز رشد برتر استان، مقاله علمی برتر استان و پایان‌نامه کارشناسی ارشد برتر استان را در جشنواره پژوهشی و فناوری استان اصفهان از آن خود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته