دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1401 - 20:30
در راستای گرامیداشت فرمان امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

پیام سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل نهاد گزینش

پیام سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل نهاد گزینش
ملکی تبار سرپرست مرکز گزینش و نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسب سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی (ره)، این روز را تبریک گفت.
کد خبر : 824407

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، عنایت اله ملکی تبار مشاور ریاست دانشگاه و سرپرست مرکز گزینش و نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسب سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی (ره)، این روز را تبریک گفت.

متن پیام در ذیل آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بالعَدلِ﴿ سوره نساء۵۸﴾
نهاد مقدس گزینش بیش از ۴ دهه است که با نفس ملکوتی حضرت امام (ره) و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری حفظه الله مشغول انجام ماموریت خطیر و حساس خویش می‌باشد. الحمدلله گزینش در سالیان متمادی با بهره مندی از قانون و تلاش در بروز امدی روش‌ها توانسته اقدامات موثر و اثر بخشی را به ارمغان بیاورد. ۱۵ دی‌ماه، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را به همه گزینشگران و همکاران محترم پرتلاش مرکز گزینش دانشگاه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه حضرت احدیت توفیق خدمت خالصانه و توام با موفقیت خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته