دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1401 - 12:12
سخنگوی دولت:

وزیر اقتصاد تغییر نمی‌کند

وزیر اقتصاد تغییر نمی‌کند
سخنگوی دولت گفت: بحثی در مورد جابه‌جای وزیر اقتصاد مطرح نیست و دولت هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارد.
کد خبر : 824140

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، علی بهادری جهرمی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن تشریح مصوبات هیئت وزیران،گفت: مطابق خواسته جمعیت هلال احمر برای تجهیز ناوگان مطمئن و ایمن برای امداد و نجات، هیئت وزیران برای صدور مجوز هزار شاسی دستگاه مناسب آمبولانس با معافیت از پرداخت گمرکی موافقت کرد. با توجه به اینکه امکان تجهیز داخلی آمبولانس وجود دارد، قرار شد دستگاه کامل آمبولانس وارد نشود، بلکه شاسی و بدنه کلی وارد شود و در داخل کشور تجهیز شود.

وی افزود: با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جهت تسریع بخشی به اجرای نهضت ملی مسکن، هیئت وزیران با تصویب اساسنامه شرکت عمران شهر جدید مهرگان در استان قزوین موافقت کرد تا در این شهر هم شرایط جدید برای اجرای نهضت ملی مسکن ایجاد شود.

سخنگوی دولت اعلام کرد: همچنین هیئت وزیران با اختصاص منابعی برای جبران خسارات ناشی از بارش‌های برف و یخبندان که دی و بهمن ماه سال گذشته اتفاق افتاده یا اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات و حمایت از کشاورزان موافقت کرد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه هیئت وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه عضو در سازمان همکاری شانگ‌های موافقت کرد،افزود: پیش از این لایحه‌ای تهیه شده بود که با موافقت نمایندگان مواجه شده بود که از همکاری نمایندگان تشکر می‌کنیم. این لایحه جدید در راستای همان لایجه با قید دو فوریت تقدیم مجلس می‌شود.

سخنگوی درباره تغییر وزیر اقتصاد انیز،تصریح کرد: در مورد او بحثی مطرح نیست و دولت هم هیچ برنامه‌ای در این باره ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته