دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1401 - 11:46
معاون دانشگاه آزاد میناب اعلام کرد؛

ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به دستگاه‌های اجرایی

ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به دستگاه‌های اجرایی
ابوطالب رسولی گفت: دانشگاه آزاد آماده ارائه خدمات آموزشی و مهارتی متناسب با نیاز دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات شهرستان میناب است.
کد خبر : 824111

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از میناب، ابوطالب رسولی معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در حاشیه کارگاه آموزشی با عنوان «تبیین بودجه‌بندی و بودجه‌ریزی دهیاری‌ها» که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی، در واحد میناب را بسیار حائز اهمیت برشمرد.

وی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با وجود اساتید مجرب و فراهم کردن فضای مناسب، همواره آماده ارائه خدمات آموزشی و مهارتی متناسب با نیاز دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات این شهرستان است.

رسولی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی و دستاورد‌های آن در کشور به تبیین برخی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی شرق استان هرمزگان محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: واحد دانشگاهی میناب با وجود اعضای هیئت علمی، داشتن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز و کم‌نظیر، امکانات و فضای آموزشی مانند کلاس‌های سمعی بصری، شرایطی را فراهم کرده که پذیرای علاقه‌مندان به تحصیل در رشته مختلف فنی و مهندسی، علوم‌انسانی و علوم پایه و هنر است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب به مکتب حاج قاسم سلیمانی در دفاع از کشور و حریم اهل‌بیت اشاره کرد و گفت: الگوی مکتب حاج قاسم، الگوی عملی مطلوب در بخش‌های مدیریتی و اجرایی کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته