دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1401 - 16:39
رئیس دانشگاه آزاد بابل مطرح کرد؛

«بصیرت» تفاوت بارز شهید سلیمانی

«بصیرت» تفاوت بارز شهید سلیمانی
سیدمیرالله حسینی، مهم‌ترین تفاوت بارز شهید حاج قاسم سلیمانی با دیگران را بصیرت و سبک زندگی این شهید عنوان کرد.
کد خبر : 823965

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بابل، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور سید میرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، علی حسنعلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه بابل، سیدعلی حسینی معاون فرهنگی دانشحویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، مسئولان، دانشجویان و کارکنان در سالن کنفرانس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، نام، یاد و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شهید  سردار حاج قاسم سلیمانی با ایثار و مجاهدت در مجامع بین‌المللی یک وحدت کلی را راه‌اندازی و با این حرکت ما را از خواب غفلت بیدار کرد.

حسینی، مهم‌ترین تفاوت بارز شهید حاج قاسم سلیمانی با دیگران را بصیرت و سبک زندگی وی دانست و یادآور شد: حاج قاسم اعتقاد خاصی به اسلام، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و ملت ایران داشت که وی را از سایرین متمایز می‌کرد.

تفاوت بارز شهید سلیمانی با دیگران بصیرت این شهید بود

جانیشن فرمانده سپاه شهرستان بابل افزود: امیدواریم با پیروی از مکتب و راه  شهید سلیمانی بتوانیم در پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌ها موفق باشیم.

حسنعلی‌زاده افزود: سردار سلیمانی به واسطه اعتقادی که به اسلام و اسلامی شیعی داشت خان طومان را خانه خود می‌دانست و عنوان می‌کرد از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت جانانه، برای حفظ اسلام می‌جنگیم نه برای خاک سوریه و عراق و جمهوری اسلامی برای ما حرم است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران هم بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از کیان جمهوری اسلامی، اسلام و مسلمانان جهان اسلام دفاع کردند، امروز دانشجویان انقلابی و جهادی ما با الگوپذیری از شهید سلیمانی و با بصیرت و علم‌اندوزی و تعالی کشور گام بردارند.

حسینی گفت: عیار نیروهای انقلابی، جوانان و مسئولان در زمان فتنه و آشوب مشخص می‌شود، در هجمه‌های اخیر مردم تحت تأثیر فضازی مجازی و تبلیغات بیگانه قرار نگرفتند و در تشیع جنازه شهید سلیمانی، ۲۲ بهمن، ۹ دی و راهپیمانی ۱۳ آبان اقتدار خود را نشان دادند.

این مراسم معنوی با عطرافشانی، مداحی و نثار فاتحه بر سر مزار شهدای واحد بابل همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته