دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر از نگاه آمار

نگاهی به تغییرات پرسپولیس در دیدار با نساجی

نگاهی به تغییرات پرسپولیس در دیدار با نساجی
پرسپولیس در شرایطی با نساجی مازندران بازی می‌کند که تغییراتی در ترکیب خود ایجاد خواهد کرد.
کد خبر : 823959

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۶ پنج‌شنبه ۱۵ دی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

آخرین بازی که این دو تیم با هم روبه‌رو شدند در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فصل گذشته بود. در این بازی که یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برنده شود و سرخپوشان در آن بازی با ترکیب: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی به میدان رفت. 

در آن بازی حامد پاکدل، علی شجاعی، محمد شریفی، رضا اسدی و محمدمهدی مهدی خانی به جای مهدی عبدی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری وارد زمین شدند.

پرسپولیس در حالی فردا با نساجی رودررو می‌شود که لک، آقایی، صفروف و پهلوان از ترکیب اصلی پرسپولیس دیگر در این تیم نیستند و از بازیکنان ذخیره هم شجاعی، شریفی، اسدی و مهدی خانی جمع سرخپوشان را ترک کردند. به این ترتیب ۸ بازیکنی که در آخرین بازی مقابل نساجی بازی کرده بودند در بازی هفته پانزدهم لیگ بیست و یکم جایی ندارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته