دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر از نگاه آمار

تغییراتی که استقلال مقابل تراکتور خواهد داشت

تغییراتی که استقلال مقابل تراکتور خواهد داشت
استقلال در حالی با تراکتور بازی خواهد کرد که نسبت به آخرین رویارویی با این تیم تغییراتی قطعی دارد.
کد خبر : 823915

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 14 روز پنج‌شنبه 15 دی در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آخرین تقابل دو تیم جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در چارچوب هفته هجدهم بیستمین دوره لیگ برتر با برتری یک بر صفر استقلال در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) به پایان رسید.

آبی‌پوشان در آن بازی با ترکیب: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد به میدان رفتند و جعفر سلمانی، روزیه چشمی، وریا غفوری، امیرارسلان مطهری و سعید مهری به جای جلالی، آمانوف، حردانی، ژستد و حسین زاده وارد زمین شدند.

در بازی فردا با تراکتور دانشگر، حسین زاده و ژستد نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند چون این سه بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و غفوری هم که ذخیره وارد زمین شد دیگر جایی در ترکیب آبی‌ها ندارد. البته مرادمند هم به خاطر مصدومیت در فهرست غایبان قرار دارد.

تراکتور هم در آخرین بازی دو تیم با ترکیب: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، عبدالله ناصری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، رضا دهقانی، سامان نریمان‌جهان و پیمان بابایی بازی را شروع کرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته