دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون سازمان ملی زمین و مسکن:

۷۰ هزار سند اراضی دولتی در سامانه سادا ثبت شده ولی وزارت اقتصاد به ما دسترسی نمی‌دهد

۷۰ هزار سند اراضی دولتی در سامانه سادا ثبت شده ولی وزارت اقتصاد به ما دسترسی نمی‌دهد
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مجلس در اسفند سال گذشته ما را مکلف به  ثبت اموال در سامانه سادا کرد که تا کنون ۷۰ هزار و ۲۲۵ سند در این سامانه ثبت شده است.
کد خبر : 823737

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور در برنامه میز اقتصاد خبر ۱۴ امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه درباره ثبت زمین‌ها در سامانه ثبت اموال دولتی اظهار کرد: مجلس در اسفند سال گذشته ما را مکلف کرد برای ثبت اموال لذا تا کنون ۷۰ هزار و ۲۲۵ سند در سامانه سادا ثبت شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد تا کنون هیچ گونه دسترسی به سامانه سادا به ما نداده است افزود: وزارت اقتصاد اصرار دارد تمامی اطلاعات ما را داشته باشد ولی هیچ گونه همکاری در این زمینه انجام نداده است.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: برداشت ما از صحبت های مسوولین وزارت اقتصاد این است که یک وب سرویسی وجود داشته باشد که به اطلاعات همدیگر دسترسی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث ۴ میلیون مسکن طرح دولت بوده لذا ما از دیگر دستگاه ها انتظار همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد این مهم را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته