دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با ایام شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛

«پویش سلام حاج قاسم» با محوریت کتاب چندرسانه‌ای کودک برگزار می‌شود

«پویش سلام حاج قاسم» با محوریت کتاب چندرسانه‌ای کودک برگزار می‌شود
همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور برگزار می‌شود.
کد خبر : 823668

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور در حال برگزاری می‌باشد.

گفتنی است در این کتاب سرگرمی که به همت مرکز رسانه‌ی «کتاب پنج و هفت» برگزار گردیده، هفت مسابقه مبتنی بر محتوا‌های تولیدی مرتبط با این شهید والامقام، با موضوع‌هایی، چون "مسابقه خلاصه صوتی داستان مرد میدان"، "مسابقه نقاشی"، "مسابقه واژه یاب" و ...  طراحی شده‌اند.

 هدف از برگزاری این پویش« شناساندن شخصیت چند وجهی حاج قاسم سلیمانی به نسل جدید به عنوان یک الگوی مناسب انقلاب اسلامی» و «خنثی سازی تبلیغات مسموم دشمنان حول شخصیت‌های انقلابی» اعلام شده است.

لازم به ذکر است مهلت شرکت در این پویش تا پایان بهمن‌ماه بوده و به برگزیدگان نیز، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد؛ لذا از شما کودکان عزیز دعوت می‌شود جهت شرکت در"پویش سلام حاج قاسم از طریق لینک اقدام به تهیه کتاب کنند.       

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته