دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پدل می‌تواند به عنوان یک زیرمجموعه در کنار اسکواش باشد

عزیزی‌پور: ورزش اسکواش را به صنعت اسکواش تبدیل می‌کنیم

عزیزی‌پور: ورزش اسکواش را به صنعت اسکواش تبدیل می‌کنیم
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: ورزش اسکواش را به صنعت اسکواش تبدیل کنیم، باید در ابتدا لیگ را فعال کنیم و امیدوارم بتوانیم این کار صورت بگیرد.
کد خبر : 823637

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر عزیزی‌پور در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش اظهار داشت: تلاش می‌کنم از همه اقشار جامعه اسکواش در رشد و توسعه استفاده کنیم، بیشترین توان ما تبدیل اسکواش به صنعت اسکواش است. با توجه به اینکه در بخش مالی خیلی می‌توانیم در اعزام‌ها با این شرایط اقتصادی تاثیرگذار باشیم، امیدوارم با تفکراتی که داریم اسکواش را به صنعت اسکواش تبدیل کنیم و یک چرخه درآمدزایی ایجاد کنیم، امیدوارم اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

وی گفت: در بخش مسابقات با توجه به اینکه اعزام‌ها مشکل دارد بتوانیم میزبانی‌ها را زیاد کنیم و یک درآمدزایی در بخش دلار برای کشور داشته باشیم، من فکر می‌کنم این یکی از مواردی باشد که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.باید پروتکل‌هایی برای اردوها و مسابقات ایجاد کنیم، امیدوارم با کمک همه جامعه اسکواش شاهد اتفاقات خوب باشیم.

عزیزی‌پور در مورد تایید صلاحیت خود عنوان کرد:هر چیزی که خدا بخواهد همان می‌شود و خدا همیشه همراه ما است؛ امیدوارم در مسیر بعدی نیز همراه ما باشد. واقعیت این است که الان باید رو به جلو نگاه کنیم. توجه به گذشته سرعت ما را کاهش می‌دهد ما باید رو به جلو حرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در لحظه آخر تایید صلاحیت شدید نظر شما چیست، عنوان کرد: این موضوع هم بازگشت به گذشته است و ما به آن برنمی‌گردیم. با تیم جدیدی که انتخاب کردیم تلاش می‌کنیم به جلو حرکت کنیم و به سمتی حرکت خواهیم کرد که اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی درباره وضعیت اسکواش از نطر برگزاری لیگ گفت: سعی می‌کنیم با تیم‌های مطرحی صحبت کنیم تا اسکواش با هزینه کمتر در کنار آنها بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد و این یکی از برنامه‌های اصلی ماست. اینکه ورزش اسکواش را به صنعت اسکواش تبدیل کنیم باید در ابتدا لیگ را فعال کنیم و امیدوارم بتوانیم این کار صورت بگیرد.

عزیزی‌پور در مورد امکان بازگشت دوباره پدل به فدراسیون اسکواش گفت: ما ابتدا باید با مقامات بالادستی صحبت کنیم ببینیم چه اتفاقی افتاده و سپس نسبت به بازگشت دوباره آن اقدامات لازم را انجام دهیم‌. پدل می‌تواند به عنوان یک زیرمجموعه در کنار اسکواش باشد اما چون زیرمجموعه وزارت ورزش هستیم ابتدا باید صحبت و به یک جمع بندی نهایی برسیم. حتما در این زمینه دلایلی دارند. با توجه به اینکه در دوره سرپرستی این اتفاق رخ داده من به عنوان رئیس منتخب یکی از وظایفم پیگیری آن خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته