دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1401 - 10:13
به همت سفارت ایران در استکهلم؛

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سوئد برگزار شد

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سوئد برگزار شد
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در سوئد و با حضور سفیر ایران در استکهلم برگزار شد.
کد خبر : 823531

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، در آستانه فرارسیدن سومین سالگرد شهادت فرماندهان رشید اسلام سردار شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، مراسم بزرگداشتی در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از ایرانیان مقیم و دوست‌داران این دوشهید از کشورهای دیگر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم برگزار شد.

احمد معصومی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به اوصاف حسنه شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس، گوشه‌هایی از رشادت ها، اخلاص، حالات ممتاز معنوی و از خودگذشتگی‌های شهید سلیمانی را بر شمرد و درخصوص نقش این شهید والا مقام در خصوص مبارزه با گروه‌های تروریستی و بویژه مقابله با گروه داعش، توضیحاتی ارائه کرد.

در حاشیه مراسم یادشده، نمایشگاهی از آثار فرهنگی مرتبط با مکتب شهید سلیمانی برگزار گردید که طی آن، اقلام فرهنگی مربوطه در اختیار بازدیدگنندگان قرار گرفت.

گفتنی است، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور ترامپ رییس‌جمهور وقت آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپاد‌های ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته