دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام شیرازی در گفتگو با آنا:

«شهید سلیمانی» در حوزه نظامی یک دانشمند و دارای مکتب بود

«شهید سلیمانی» در حوزه نظامی یک دانشمند و دارای مکتب بود
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی با اشاره به تبحر حاج قاسم سلیمانی در علوم نظامی و جغرافیای نظامی، گفت: دانشمند کسی است که علم و اخلاص دارد و همه این موارد در شهید سلیمانی دیده می‌شد. 
کد خبر : 823524

حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حرکت ابداعی و نو داشت،گفت: ایران در قرن چهارم، پنجم و ششم از نظر علمی محور علم در جهان بود و کشور‌های اروپایی‌ها با برنامه ریزی و توطئه مسیر حرکت علمی ایران را مسدود کردند. 

وی افزود: برخی از دستاورد‌های ایران را در قرن‌های مذکور اروپایی‌ها دزدیدند، اما امام آمد و این مسیر را اصلاح و ریل گذاری علمی ایران را ترمیم کرد. پس از امام هم که رهبری بر روی کار آمدند، این مسیر علمی را تقویت کردند. 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی، تاکید کرد: حاج قاسم مرد بزرگی بود که بعد از شهادتش مکتب او معرفی شد. مکتب را هر کسی نمی‌سازد و یک دانشمند دارای مکتب است و این شهید والامقام دانشمند بود. 

شیرازی با اشاره به تبحر حاج قاسم سلیمانی در علوم نظامی و جغرافیای نظامی، گفت: دانشمند کسی است که علم و اخلاص دارد و همه این موارد در شهید سلیمانی دیده می‌شد. 

وی گفت: در بعد اخلاقی و عرفانی شهید سلیمانی آگاهی فراوانی داشت و یک شخص بزرگی بود. 

گفتنی است، شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در دی ماه سال ۹۸ به دست مزدوران ارتش آمریکا به شهادت رسید.

سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم» نیز فردا(سه شنبه) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته