دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صفوی: نظم جدید جهانی در حال شکل گیری است

یکی از اشتباهات آمریکایی‌ها، ترور شهید سلیمانی بود

یکی از اشتباهات آمریکایی‌ها، ترور شهید سلیمانی بود
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها طی دهه‌های گذشته شکست‌های زیادی را مرتکب شدند، گفت: یکی از اشتباهات آن‌ها ترور شهید سلیمانی و همراهان وی بود.
کد خبر : 823511

به گزارش خبرنگار گروه سیاست آنا، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی که صبح امروز (دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، با بیان اینکه آمریکایی‌ها طی دهه‌های گذشته شکست‌های زیادی را مرتکب شدند، اظهار کرد: یکی از اشتباهات آن‌ها ترور شهید سلیمانی و همراهان آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد، ادامه داد: آمریکایی‌ها با صرف هزینه‌های زیاد در منطقه از جمله افعانستان ناچار به ترک آن کشور شدند و برخورد آن‌ها در فتنه اخیر از اشتباهات دیگر آن‌ها بود که همچون همیشه دچار شکست شدند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا تاکید کرد: آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود کاملا با آنچه در گذشته حاکم بود متفاوت خواهد بود و یک نظم جدید جهانی در حال شکل گیری است که قدرت هژمونی آمریکایی‌ها کاملا شکست خورده است.

صفوی تصریح کرد: ما شاهد دو صحنه بزرگ رویایی و نبرد در مقیاس جهانی، قاره‌ای و منطقه‌ای هستیم که جبهه استکبار به رهبری آمریکایی‌ها و هم پیمانان آن‌ها در منطقه در مقابل جبهه مقاومت است که راهبرد جبهه استکبار اعمال قدرت از طریق اجبار و قدرت، جنگ ترکیبی و رسانه برای تحمیل و دسترسی و غارت کشور‌ها است و جبهه مقاومت به رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) است که راهبرد آن قدرت نرم، تمدن سازی و اغنا سازی در مقابل استکبار است.

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) دو رخداد انقلاب و جنگ تحمیلی را رهبری کردند و پس از ایشان امام خامنه‌ای (حفظه الله) جبهه مقاومت را تقویت و حمایت کردند و به فضل الهی دولت‌های منطقه در مقابل جبهه استکبار به پیروزی رسیدند؛ مجموعه جبهه مقاومت را سرداران بزرگی همچون شهید سلیمانی عزیز و دیگر عزیزان به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ساماندهی کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: من شهید سلیمانی را بیش از ۴۰ سال می‌شناسم و آخرین ملاقات بنده با شهید ابومهدی المهندس هم در عراق بود که درباره جبهه مقاومت صحبت می‌کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته