دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور رئیس دانشگاه پیام نور؛

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته و در مقطع دکتری ۲ رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.
کد خبر : 823357

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل ۶ درصد رشد جذب دانشجویی داشته و ۷۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه‌ها رشد قابل قبولی بوده است.

وی همچنین درباره افزایش کد رشته‌های جدید دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته و در مقطع دکتری ۲ رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر ۳۰۰ دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیات علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیات علمی در این رشته داریم.

تقی زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می‌تواند با برگزاری دوره‌های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره‌های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه‌های آموزشی هم به آموزش کمک کنند و هم به بروز شدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته