دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی وزینی خبرنگار جوان سینما به خاک سپرده شد

علی وزینی، خبرنگار، عکاس و مدیر سایت سینمافا با حضور سینماگران جوان و مسئولین شهر همدان در مزاری در قطعه هنرمندان همدان که به همت روابط عمومی سازمان سینمایی به این خبرنگار جوان اختصاص یافته بود، به خاک سپرده شد.
کد خبر : 82333

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در این مراسم که صبح امروز (سه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه) در قطعه هنرمندان همدان برگزار شد، بسیاری از چهره‌های سیاسی و فرهنگی همدان حضور داشتند.


از جمله حاضران در مراسم تدفین علی وزینی می توان به آیت الله محمدی ، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان؛ محمد ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان؛ امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛ جلیل اکبری صحت، مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ فاضل عبادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ محسن ساغرچی مدیر کل سازمان حج و زیارت استان همدان؛ عارف، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان؛ سردار مهدی صدیق، از فرماندهان سپاه و حبیب اله حیدری، مدیر انجمن سینمای جوانان استان همدان اشاره کرد.


همچنین هنرجویان انجمن سینمای جوان همدان، خبرنگاران رسانه های محلی و تعدادی از خبرنگاران تلویزیون و رسانه های مختلف تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.


علی وزینی صبح روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه، هنگامی که برای پیوند کبد به شیراز رفته بود، پیش از انجام عمل جراحی دچار عارضه شدید کبدی شد و در بیمارستان شیراز درگذشت.


مراسم ترحیم این خبرنگار جوان نیز عصر امروز ساعت 16 تا 18 در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: خبرنگار درگذشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته