دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر از نگاه آمار

لوکادیا ۳ هفته برای پرسپولیس بازی نکرده، اما همچنان آقای گل است!

لوکادیا ۳ هفته برای پرسپولیس بازی نکرده، اما همچنان آقای گل است!
مهاجم هلندی پرسپولیس با وجود اینکه ۳ هفته است برای این تیم بازی نکرده و قراردادش را فسخ کرده، اما همچنان صدرنشین گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران است.
کد خبر : 823244

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فقر گلزن تمام عیار در سطح اول فوتبال ایران در پایان هفته چهاردهم عیان‌تر از گذشته مشهود است و با رجوع به آمار گلزنی می‌توان این موضوع را اثبات کرد.

در صدر جدول گلزنان یورگن لوکادیا و محمد عباس زاده با ۶ گل زده در صدر قرار دارند و پس از این دو بازیکنی که ۵ گل به ثمر رسانده باشد در جدول وجود خارجی ندارد. محمد محبی، کوین یامگا، سجاد بازگیر و حامد شیری با ۴ گل زده در رده دوم ایستاده‌اند و ۱۲ بازیکن با ۳ گل زده رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص داده‌اند.

نکته حائز اهمیت در جدول «گلزنان برتر» تعداد بازی و گل‌های زده لوکادیا برای پرسپولیس است. مهاجم هلندی از هفته سوم تا یازدهم برای پرسپولیس بازی کرده و در ۹ بازی ۶ گل به ثمر رسانده است. بازیکنی که 3هفته است در ترکیب تیمش حضور ندارد و هیچ بازیکنی موفق نشده با گلزنی او را از صدرجدول پایین بکشد تا جای خالی الماس غیرحرفه‌ای سرخپوشان بیش از پیش در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی احساس شود.

عباس‌زاده شریک لوکادیا در صدر جدول گلزنان در هر ۱۴ بازی از ابتدا برای تراکتور بازی کرده، اما تعداد گل‌های او برابر است با مهاجم هلندی که ایران را ترک کرد، در واقع این آمار تفاوت بهترین گلزن داخلی و خارجی لیگ برتر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته