دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه آزاد اسلامی؛

دومین همایش بین المللی «مکتب حاج قاسم و رسالت دانشگاه» برگزار می‌شود

دومین همایش بین المللی «مکتب حاج قاسم و رسالت دانشگاه» برگزار می‌شود
مدیرکل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: دومین همایش بین المللی «مکتب حاج قاسم و رسالت دانشگاه» برگزار می‌شود.
کد خبر : 823122

فاطمه حمیدی فر، مدیرکل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا از برگزاری دومین همایش بین المللی «مکتب حاج قاسم مسیری برای فردا» خبر داد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ماندگار در تاریخ ایران و جهان و شخصیتی به یاد ماندنی است که چه در زمان قیامش و چه پس از شهادت ایشان همه آزادیخواهان عالم از او به نیکی یاد کرده و خواهند کرد لذا بر این اساس در راستای سیاست های کالن سند تحول و تعالی دانشگاه و گفتمان مقاومت با تاکید بر نظام موضوعات در برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی، در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به منظور تحکیم ارزشهای انسانی و اسالمی و تحقق بخشی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسالمی ایران دومین همایش بین المللی همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیرکل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برخی از مهمترین محورهای برگزاری همایش شامل رویارویی مکتب مقاومت با تمدن غرب، مکتب مقاومت در برابر جهانی سازی، نقش شهید سلیمانی در سرکوب داعش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته