دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر شیخ مطرح کرد؛

عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش

عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
کد خبر : 823103

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، گفت: بالگرد‌های تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک با بالگرد‌های RH, SH و AB - ۲۱۲ بر روی عرشه شناور‌های نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند و به اجرای عملیات در شرایط سخت جوی پرداختند.

وی افزود: این عملیات با توجه به تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هوانیروز ارتش، برای نخستین بار توسط بالگرد‌های تک‌ور و شکاری هوانیروز در سواحل مکران به صورت مشترک با هوادریا با بالگرد‌های هوانیروز انجام شد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش تصریح کرد: مهم‌ترین وجه این عملیات مشترک، افزایش توانایی‌ها و مهارت‌های خلبانان هوانیروز ارتش است.

گفتنی است، هوانیروز ارتش در تمامی عملیات‌ها اعم از آبی خاکی، عملیات رزم شبانه، تسلیح بالگرد‌ها و تیراندازی شبانه و… را در رزمایش‌های گذشته با موفقیت انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته