دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1401 - 19:39
کولیوند:

تحریم‌ها حتی مانع تامین خودروهای امداد و نجات شده است

تحریم‌ها حتی مانع تامین خودروهای امداد و نجات شده است
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت : متأسفانه تحریم‌ها حتی به خودروهای امداد و نجات رسیده است و کشورهای استکباری در برابر این مسئله زورگویی می‌کنند اما صلیب سرخ جهانی همکاری ویژه‌ای در این زمینه دارد تا تجهیزات مورد نیاز وارد کشور شود.
کد خبر : 822975

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در نشست شورای معاون و هیئت‌مدیره جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: ضایعه درگذشت امدادگر این نهاد در حین مأموریت بسیار جان‌سوز بود و برای دو مصدوم امدادگر دیگر نیز شفای جاعل را خواستاریم و پیگیر مشکلات این عزیزان هستیم تا صحت و سلامتی دوباره خود را بازیابند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور اظهار کرد: در فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر الگوهای دینی و قرآنی مختلفی هست که به‌عنوان چراغ راهنمای در مسیر خدمت قرار دارد و همه فعالیت‌ها باید در مسیر رضای خداوند متعال و بندگان باشد.

وی اظهار کرد: در حوزه آی تی و دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر کاستی‌هایی داریم که برای حفظ منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از فنّاوری‌های نوین و هوشمند سازی خدمات بهره‌مند شویم زیرا همین افزایش خسارت‌ها به دلیل بی‌توجهی به کارهای هوشمندانه است.

کولیوند خاطر نشان کرد: هوشمند سازی خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد را به‌خوبی فراهم خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: تأمین تجهیزات مورد نیاز نیز از دیگر برنامه‌ها است و برای خرید ۳۰۰ آمبولانس و ۶۰ خودرو امداد و نجات از طریق صلیب سرخ جهانی در حال رایزنی هستیم و بزودی این خودروها وارد کشور خواهند شد.

کولیوند در پایان گفت : متأسفانه تحریم‌ها حتی به خودروهای امداد و نجات رسیده است و کشورهای استکباری در برابر این مسئله زورگویی می‌کنند اما صلیب سرخ جهانی همکاری ویژه‌ای در این زمینه دارد تا تجهیزات مورد نیاز وارد کشور شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته