دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه تمام کار بزرگی است

اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه تمام کار بزرگی است
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم کار‌های خوبی در زمینه پروژه‌های عمرانی ورزشی صورت گرفته است.
کد خبر : 822894

به گزارش خبرگزاری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان حوزه بسیار گسترده‌ای است، اظهار داشت: امروز جوانان و نوجوانان نیاز به تفریح و نشاط دارند و امروز موفقیت ورزشکاران در عرصه‌های بین المللی قدرت و اقتدار نظام را اثبات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه امسال رقم خوبی برای ورزش در نظر گرفته شد، تصریح کرد: از محل ۲۷ صدم درصد ۴۴۰۰ میلیارد تومان به ورزش آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرد که سهم وزارت ورزش و جوانان ۲۶۰۰ میلیارد تومان بود که بودجه بسیار قابل توجهی است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه خوشبختانه به برکت انقلاب و خون شهدا امروز امکانات ورزشی ما در روستا‌های شهرستان همدان و فامنین روبه افزایش است، گفت: در دولت سیزدهم کار‌های خوبی در زمینه پروژه‌های عمرانی صورت گرفته و امیدواریم با اعتبارات سفر ریاست جمهوری پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های فامنین و همدان به بهره برداری برسد..

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اعتقاد داریم ورزش و جوانان بدون همراهی و تعامل با آموزش‌وپرورش نمی‌تواند موفقیت چشم گری در حوزه استعدادیابی و فعالیت بنیادین انجام دهد، گفت: امروز باید با برنامه زمان بدی مشخص ظرفیت‌های ورزشی در اختیار عامه مردم باشد؛ چراکه ورزش تنها مخصوص افراد خاص نیست.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه در دوران تصدی وزارت آموزش‌وپرورش ۴۶۰ استخر در سراسر کشور احداث شده است، گفت: هماهنگی و تعامل با آموزش‌وپرورش باتوجه‌به زیرساخت‌های مناسب برای حمایت‌های مالی از ورزش مفید است.

این نماینده مجلس  با بیان اینکه همه مدیران گذشته هرآنچه در توان داشتند برای توسعه ورزش بکار گرفتند، گفت:  سجادی چهره‌ای ورزشی است که به ما امید می‌دهد تا در حوزه ورزش گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته