دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1395 - 15:15

باهنر: نمایندگان ماهیانه 3 تا 5 میلیون تومان برای هزینه دفاتر خود دریافت کرده‌اند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان چهار یا پنج دفتر در حوزه انتخابیه داشته‌اند.
کد خبر : 82248

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا باهنر پس از اتمام نطق مهدی کوچک‌زاده که مطالبی را درباره هزینه‌ دفتر نمایندگان بیان کرده بود، اظهار کرد: مجبورم که توضیحاتی را بنا به درخواست نمایندگان ارائه دهم، هزینه دفاتر نمایندگی که همه‌جا مشخص و رسم بوده است، در فیش‌ها موجود است.


وی افزود: از 3 تا 3 و نیم میلیون تومان و 4 تا 5 میلیون تومان ماهیانه در طول 4 سال به حساب نمایندگان برای هزینه دفاتر واریز می‌شده است، عزیزانی بوده‌اند که 4 تا 5 دفتر در حوزه انتخابیه داشته‌اند، کارمند و هزینه‌ ساختمان‌ها نیز بوده است.


نائب رئیس دوم مجلس که در غیاب علی‌ لاریجانی مدیریت بخشی از جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: حالا اگر کسی این پول‌ها را خرج نکرده و جمعا در طول 4 سال به 300 میلیون رسیده است، با خودش است، خدا می‌داند که تعدادی از نمایندگان مجلس بابت هزینه‌های دفتر نمایندگی بدهکارند.


باهنر تاکید کرد: این‌گونه برداشت نشود که نمایندگان 400 تا 500 میلیون تومان دریافت کرده‌اند و این درآمد شخصی‌شان بوده است، دکتر کوچک‌زاده گفت که این هزینه‌ها را نکرده و در صندوق قرض‌الحسنه‌ای گذاشته است که ان‌شاء‌الله خدا عوضش را بدهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته