دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1401 - 16:00
به دنبال هشدار هواشناسی صورت گرفت؛

آماده باش هلال احمر در ۹ استان

آماده باش هلال احمر در ۹ استان
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیرو‌های عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
کد خبر : 822444

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، مهدی، ولی پور، گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به نفوذ سامانه بارش شدید برف و باران در مناطق جنوبی و شرقی، امدادگران با توجه به شیوه‌نامه‌های تعریف‌شده آماده ارائه خدمات در صورت بروز مشکل هستند.

وی ادامه داد: در خانه‌های هلال و پایگاه‌های جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، نیمه شمالی بوشهر، غرب فارس، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و جنوب شرق خوزستان برای امدادرسانی احتمالی در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، طبق هشدار هواشناسی، از امروز دوشنبه پنجم دی تا چهارشنبه هفتم دی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و خراسان جنوبی متأثر از شرایط جوی خواهد بود.

ولی پور با اشاره به هشدار‌های هواشناسی از رانندگان خواست تا در زمان تردد تجهیزات ایمنی از جمله کیف کمک‌های اولیه، لباس گرم و بسته‌های غذایی آماده به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته