دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1395 - 13:24

یحیی گل‌محمدی: فردا از نام ذوب‌آهن دفاع می‌کنیم/ دوست نداریم دیگر با عربستانی‌ها بازی کنیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: تیم جوانی هستیم و قدم به قدم بهتر شده ایم و می خواهیم از نام ذوب آهن دفاع کنیم و این باشگاه نام بزرگی در فوتبال است.
کد خبر : 82237

به گزارش گروه ورزشی آنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان اظهار داشت: «ابتدا باید از میزبانی باشگاه الاهلی تشکر کنم. ما از گروهمان صعود کرده‌ایم و امتیازهای لازم را کسب کرده‌ایم. می خواهیم کیفیت و فوتبال خوبمان را ارایه کنیم. من به بازیکنانم افتخار می کنم.»


گل محمدی افزود: «بازی حساسی است و فردا باید مثل بازی رفت خوب بازی کنیم. این بازی برای ما خیلی مهم است. می خواهیم قدرتمان را در آسیا نشان بدهیم و توانایی های مان را ارایه کنیم. النصر هم حریف خطرناکی است.»


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه از بازیکنان ذخیره استفاده می کند گفت: «همه بازیکنان ما خوب هستند و نمی خواهیم فردا بازنده شویم. ما تیم جوانی هستیم و قدم به قدم بهتر شده ایم و می خواهیم از نام ذوب آهن دفاع کنیم و این باشگاه نام بزرگی در فوتبال است.»


گل محمدی درمورد اینکه دوست دارد با کدام تیم در مرحله بعدی بازی کند گفت: «دوست دارم با العین بازی کنیم زیرا در این صورت یک بازی خانگی داریم اما بازی با الاهلی عربستان باعث خواهد شد که یک بازی در عمان داشته باشیم و بنابراین بهتر است با العین بازی کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته