دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1401 - 14:28
حاجی‌پور در گفتگو با آنا خبر داد؛

نامه نمایندگان مجلس به دولت برای تسریع در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

نامه نمایندگان مجلس به دولت برای تسریع در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به دولت برای تسریع در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
کد خبر : 822326

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان از سوی مجلس یازدهم،گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان با همه سختی‌ها و چالش‌هایی که وجود داشت، در جهت رفاه حال معلمان و فرهنگیان عزیز تصویب شد، اما در مسیر اجرا نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه تصویب و اجرای رتبه‌بندی معلمان سال‌ها به تعویق افتاده بود و مجلس یازدهم آن را عملیاتی کرد،افزود: معلمان جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند، نباید این قشر زحمتکش دغدغه معاش و گذران زندگی داشته باشند، معلمان باید از بهترین شرایط رفاهی و سطح زندگی و معیشت برخوردار باشند، البته که زندگی خوب و مناسب باید برای همه اقشار باید فراهم باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تصریح کرد: با وجود اینکه قانون جامعی برای ارتقای وضعیت معلمان در مجلس تصویب شده، اما دولت آن را به درستی اجرا نمی‌کند.

حاجی‌پور افزود: بارها تذکر داده‌ایم و نامه‌نگاری کرده‌ایم و خواستار اجرای کامل و صحیح قانون رتبه‌بندی معلمان شده‌ایم، اما همچنان معلمان از اجرای این قانون گله‌مندند.

وی اضافه کرد: از دولت می‌خواهیم که قانون رتبه‌‎بندی معلمان را سریع‌تر و به طور کامل اجرا کند، در نامه‌‌ای هم که از سوی جمعی از نمایندگان به دولت ارسال کرده‌ایم، خواستار این موضوع شده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در پایان گفت: انتظار داریم مصوبات قانونی مجلس به طور دقیق از سوی دولت اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته