دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1395 - 15:03
با حضور رئیس منطقه‌ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا- اقیانوسیه

کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی با حضور رئیس منطقه‌ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه با محوریت دست‌یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.
کد خبر : 82222

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید با حضور پروفسور کوین مورای، رئیس منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا –اقیانوسیه و سر دبیر مجله گارلند و دانشنامه آنلاین صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه و مدرس دانشگاه ملبورن استرالیا با هدف آشنا کردن شرکت کنندگان با مبانی و اصول توسعه صنایع دستی و بررسی بازارهای داخلی و خارجی جدید برگزار می شود.


این برنامه آموزشی باعث می شود تا شرکت کنندگان بتوانند با کمک مطالب علمی و راهنماهای عملی ارائه شده در این کارگاه،‌ ارزش گذاری محصولات خود را برای بازارهای داخلی و خارجی انجام دهند . در این بخش، تلاش می شود با کمک راهبردهای یادگیری مشارکتی، گروه هدف برای رسیدن به اهداف آموزشی هدایت شوند.


گروه هدف اختصاصی در این برنامه آموزشی، هنرمندان و صنعتگران عضو شورای جهانی صنایع دستی هستند ولی با توجه به اهمیت نقش آموزش در فعالیت های سایر کارشناسان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، محتوای آن می‌تواند برای گروه های مختلف کارشناسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.


لازم به ذکر است، عناوین و مباحث مورد بحث و آموزش در این کارگاه آموزشی شامل انواع بازار صنایع دستی،


روش های تجارت خارجی ، کمیسیون های مرتبط با صنایع دستی، لیبل سازی و تعریف لوگو، ارائه الگوهای خرید و فروش الکترونیکی دو کشور آمریکا و هند ، کد های QR و روش های ارزشگذاری به محصولات صنایع دستی است.


این کارگاه در دو روز متوالی ( 16 و 17 اردیبهشت ماه 95 ) برگزار می شود و شرکت کنندگان در هر روز حداقل شش ساعت مفید (از ساعت 10 تا 16 بعد از ظهر) در کارگاه حضور دارند. همچنین این کارگاه متشکل از جلسات عمومی و کار گروهی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته