دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پایان مرحله رفت

مردان ووشوکار دانشگاه آزاد در صدر لیگ برتر ایستادند

مردان ووشوکار دانشگاه آزاد در صدر لیگ برتر ایستادند
مردان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله رفت لیگ برتر باشگاه های ایران را با صدرنشینی به پایان رساندند و نشان دادند مصمم به کسب چهارمین قهرمانی متوالی هستند.
کد خبر : 822098

به گزارش خبرگزاری آنا، مرحله رفت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان باشگاه‌های ایران، جام سردار دل‌ها قاسم سلیمانی، با حضور ۹ تیم در دو گروه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور دارند. همچنین در گروه دوم، پاس فراجا، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در پایان مرحله رفت این مسابقه‌ها و در گروه یک، مردان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۲ امتیاز صدرنشین شدند و پارس جنوبی و باشگاه مقاومت نیز به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

همچنین در گروه دو، تیم پاس فراجا با ۹ امتیازصدرنشین شد و هیئت ووشو بندرماهشهر با ۴ امتیاز و تفاضل ۲+ و شورا و شهرداری شهریار با ۴ امتیاز و تفاضل ۴-، به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

مرحله برگشت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان باشگاه‌های ایران، اسفند امسال برگزار می‌شود. مردان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی در سه فصل اخیر این لیگ به مقام قهرمانی رسیدند و حالا مصمم به کسب چهارمین قهرمانی متوالی هستند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته