دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با همکاری دانشگاه آزاد و بنیادی جهانی صورت می‌گیرد؛

از اجرای طرح‌های پژوهشی تا انجام پروژه‌های تحقیقاتی در تفاهم‌نامه‌ای بین‌المللی

از اجرای طرح‌های پژوهشی تا انجام پروژه‌های تحقیقاتی در تفاهم‌نامه‌ای بین‌المللی
رئیس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری از امضای تفاهم‌نامه‌ای با یک بنیاد جهانی خبر داد که اجرای طرح‌های پژوهشی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک را به انجام می‌رسانند.
کد خبر : 822088

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شهرکرد از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دانشگاه و بنیاد جهانی سخن‌گستران سبزمنش با حضور مدیرکل این بنیاد خبر داد و اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاری‌های بین‌المللی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، ظرفیت‌ها، توانایی‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی هر دو طرف قرارداد است.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه بین‌المللی با طرف مقابل در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، ادبی، دانشجویی و جذب دانشجو، فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های پسادکتری، همکاری و مشارکت با مراکز رشد، ارتباط با صنعت، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و سرای نوآوری دانشگاه، ارتقای حوزه فناوری، کسب‌وکار، اشتغال‌زایی نخبگان علمی و فنی، شبکه‌سازی نخبگان علمی و فنی و تشکیل کریدورعلم و فناوری و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه مورد نیاز با یکدیگر به توافق رسیدیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: همکاری در زمینه‌های علمی و پژوهشی این تفاهم‌نامه با درنظرگرفتن همه امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص بوده و اجرای طرح‌های پژوهشی با سرمایه‌گذاری مشترک، تبادل تجربیات و انجام پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف بالینی، طب سنتی، بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی، کشت سلولی، میکروبیولوژی و تولید محصولات کشاورزی ارگانیک و بومی به جای محصولات اصلاح ژنتیکی از دیگر آثار و نتایج طرح است.

از اجرای طرح‌های پژوهشی تا انجام پروژه‌های تحقیقاتی در تفاهم‌نامه‌ای بین‌المللی

رحیمی گفت: همکاری در رشته‌های دامپزشکی، علوم انسانی و هنر، علوم پزشکی، رشته‌های کشاورزی و علوم دامی و گیاهان دارویی و به‌ویژه جذب دانشجو و جذب پژوهشگران پسادکتری از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه به توافق طرفین رسید.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه بین‌المللی بین ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و بسم‌الله شریفی دبیر کل بنیاد جهانی سخن‌گستران سبزمنش در هشت ماده و دو نسخه به امضا رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته