دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1401 - 09:59
چمران مطرح کرد؛

رشد هیجانی دلار باید مهار شود

رشد هیجانی دلار باید مهار شود
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دلار به صورت تبلیغی و هیجانی رشد پیدا می کند و این اتفاق باید مهار شود گفت: در حال حاضر در کشورهای همسایه چنین موضوعی که دلار به این صورت رشد پیدا کند را شاهد نیستیم
کد خبر : 822038

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و هفدهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شورا اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ بررسی و گزارش رییس سازمان مدیریت بحران نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه دلار به صورت تبلیغی و هیجانی رشد پیدا می کند و این اتفاق باید مهار شود گفت: در حال حاضر در کشورهای همسایه چنین موضوعی که دلار به این صورت رشد پیدا کند را شاهد نیستیم و با این قیمت ارز نه تنها در خریدهای خارجی به مشکل برمی خوریم بلکه در مسائل و مصارف داخلی نیز مشکلاتی به وجود می‌آید.

رئیس شورا شهر تهران درباره سامانه من شهرداری گفت: پیش از این شورایاران را موقع تنظیم بودجه هر منطقه دعوت می کردیم و پس از آن با شهرداران مسائل را تلفیق می کردیم تا بودجه تنظیم شود، اما در حال حاضر گسترش بیشتری را شاهد هستیم و همه مردم می‌توانند نظر خود را از طریق سامانه بدهند.

وی ادامه داد: ما آرزوها و مشکلاتی داریم که باید اقدامی در راستای آن در محلات رخ دهد اما باید اولویت بندی شود و بر اساس بودجه به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی چمران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته