دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا تشریح شد؛

درخواست شهردار تهران برای جمع‌آوری معتادان متجاهر

درخواست شهردار تهران برای جمع‌آوری معتادان متجاهر
شهردار تهران با اشاره به اینکه به خاطر آشوب‌ها، جمع‌آوری معتادان متجاهر کمی دچار اختلال شد،گفت: از دوستان خود در دیگر دستگاه‌ها درخواست جمع‌آوری معتادان متجاهر را داریم.
کد خبر : 822018

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: جمع‌‌آوری معتادان متجاهر با شهرداری تهران نیست و ما ۵ هزار نفر ظرفیت برای نگهداری این افراد در مراکزی با عنوان "یاورشهر" ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار نفر از ظرفیت فوق در مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در جاجرود است و منتظر دستگاه‌های مربوطه هستیم تا باقی مانده معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و برای نگهداری تحویل ما در شهرداری تهران بدهند تا ما بتوانیم خدمت خود را در این زمینه ادامه بدهیم.

شهردار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در همان مرکز جاجرود در حال حاضر ۱ هزار و ۵۰۰ تخت برای پذیرش معتادان متجاهر وجود دارد و در ۹ مرکز یاور شهر ۵ هزار ظرفیت داریم و هم اکنون ۳ هزار ظرفیت این مراکز فعال بوده و ۲ هزار نفر ظرفیت مراکز یاورشهر فعال نیست.

**اختصاص ۷۵۰۰ تخت برای نگهداری معتادان متجاهر توسط شهرداری

زاکانی در ادامه یادآور شد: ما ۲ هزار و ۵۰۰ ظرفیت دیگر هم داریم و در حال ساخت آن هستیم که ان شاالله این ظرفیت هم تا پایان سال آماده شده و با تکمیل ظرفیت فوق، عملا شهرداری تهران ۷ هزار و ۵۰۰ تخت به پذیرش و خدمت رسانی به معتادان متجاهر اختصاص خواهد داد.

وی اضافه کرد: با تکمیل ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر و ایجاد شرایطی که این افراد بتوانند با حال خوب و وضعیت بهتر به جامعه برگردند، از دوستان خود در دیگر دستگاه‌ها درخواست جمع‌آوری معتادان متجاهر را داریم که بخاطر همین آشوبها و اختلالاتی که اتفاق افتاد کمی در جمع‌آوری معتادان متجاهر دچار اختلال شدیم و هم اکنون که وضعیت سر و سامان پیدا کرده است، ان شاالله بشود دوباره کار را از سر گرفت.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته