دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1395 - 13:01

تیراندازی به خاطر ترس از کشته شدن/ متهم 48 ساعت بعد از قتل دستگیر شد

مرد جوان که قبلا از سوی برادر زن و پسر عموی همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، با این تصور که آنها قصد جانش را دارند، دست به اسلحه شد. متهم پس از قتل به همراه بچه‌اش به کوهستان‌های اطراف متواری شده بود.
کد خبر : 82194

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، غروب جمعه گذشته تیراندازی مرگباری در یکی از روستاهای شهرستان دهلران استان ایلام به پلیس گزارش شد.


به دنبال این خبر، ماموران راهی محل شده و با جسد دو مرد جوان مواجه شدند. در تحقیق از شاهدان ماجرا مشخص شد که کیوان ( عامل این جنایات) بر سر اختلافات قدیمی چند روز قبل با برادرزن و پسر عموی همسرش درگیر شده که این درگیری منجر به شکستگی پای او می‌شود. عاملان این درگیری روز جمعه برای گرفتن رضایت به سراغ کیوان می‌روند، اما مرد جوان با این تصور که آنها قصد درگیری مجدد را دارند، دست به اسلحه شده و به سمت آنها تیراندازی می‌کند. مرد جوان پس از این جنایات به همراه کودکش به سمت کوهستان متواری می‌شود.


سرهنگ علیرضا گوهری، فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی در رابطه با دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه بعد از 48 ساعت تعقیب و گریز مرد جوان دستگیر شد. متهم به قتل برادرزن و پسر عموی همسرش اعتراف کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته