دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزند سردار شهیدعلی هاشمی مطرح کرد؛

خاطره‌ای از حضور «شهید سلیمانی» در منزل یک تازه عروس

خاطره‌ای از حضور «شهید سلیمانی» در منزل یک تازه عروس
فرزند سردار شهیدعلی هاشمی درباره نقش پدرانه شهید قاسم سلیمانی خاطراتی را مطرح کرد.
کد خبر : 821905

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری آنا،‌ زینب هاشمی، فرزند سردار شهید علی هاشمی از دوستان نزدیک حاج قاسم سلیمانی صحبت‌هایی درباره ارتباط خانواده خود با شهید سلیمانی مطرح کرد. 

بر اساس این گزارش، زینب هاشمی درباره میزبانی خود از سردار حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت پدرش می‌گوید: خانواده ما همیشه به میزبانی سردار شهید سلیمانی افتخار کردند، زمانی که ایشان به اهواز می‌آمدند همیشه به دیگران می‌گفتند که منزل برادرشان هستند یعنی تا این حد ما و پدرم را نزدیک به خود می‌دانستند.

وی همچنین توضیح داد: زمانی که ما احساس دلتنگی شدیدی از پدرمان داشتیم، ایشان در کنار ما بودند تا لحظاتی ناراحتی‌مان را فراموش کنیم و واقعا حضورشان پدرانه بود، چرا که حس می‌کردم قرار است از پدرم پذیرایی کنم و هر زمان که می‌آمدند ما بچه‌ها را با لفظ زینبم و حسینم خطاب می‌کردند و ما هم مشتاق به سویشان می‌رفتیم و دوست داشتیم بهترین پذیرایی از ایشان کنیم و بهترین سفره را بچینیم.

هاشمی از سادگی و تواضع شهید سلیمانی بدون حضور محافظ در منزل گفت و ابراز داشت: خاطرم نمی‌آید به جز سردار پورجعفری فرد دیگری همراه ایشان به منزل ما آمده باشند. چون خودشان اعتقاد داشتند که خانه‌های شهدا امن‌ترین خانه‌ها هستند. سردار شهید سلیمانی همیشه به ما می‌گفتند که  درباره پدرمان تحقیق کنیم و بدانیم ایشان چه انسان بزرگی بودند. 

وی درباره نحوه ارتباط و مدت زمان دوستی پدر و شهید سلیمانی عنوان کرد: پدرم از همان ابتدای جنگ با سردار سلیمانی در ارتباط بود، از زمانی که شهید سلیمانی از کرمان به سوسنگرد آمدند، پدرم دراین جنگ فرمانده بود. این ارتباط تا زمانی که پدر در سال۶۷ مفقود شدند، باقی ماند و ایشان جزو تنها کسانی بود که رفاقت با پدرم را فراموش نکردند و همیشه به ما سر می‌زدند. زمانی که پدر من مفقود شد حرف و حدیث‌ها از اطراف زیاد شنیده می‌شد و اینها ما را به شدت آزار می‌داد، اما تنها کسی که پای شهید هاشمی ایستاد و گفت که سردار هاشمی تا قطره آخر خونش از کشور دفاع کرده، شهید سلیمانی بود.

وی همچنین گفت: دوستی پدر و شهید سلیمانی هنوز ادامه دارد، چرا که هر دو شهید خالص بودند. 

فرزند سردار شهید هاشمی درباره ازدواجش و حضور قاسم سلیمانی توضیح داد: زمانی که من ازدواج کردم شهید سلیمانی به منزلمان آمدند و به مزاح به همسرم گفتند که مراقب من باشد، وگرنه با او طرف است. به هرحال همه دخترها زمان ازدواج دوست دارند که پدرشان بالای سرشان باشد و چنین حرف‌هایی بشنوند، سردار سلیمانی این جایگاه را برای من پر کرد و اجازه نداد که تنها باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته