دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1401 - 12:36
باقری در دیدار با وزیر خارجه بنگلادش:

حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم از سوی قدرت‌های غربی اصالت ندارد

حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم از سوی قدرت‌های غربی اصالت ندارد
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرت‌های غربی اصالت ندارد، بلکه از جمله ترفند‌های این کشور‌ها برای پیشبرد سیاست‌های زیاده خواهانه آن‌ها است.
کد خبر : 821856

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر به داکا با «عبدالکلام عبدالمومن» وزیر امور خارجه بنگلادش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر همکاری‌های سازنده در عرصه‌های دوجانبه همچنین تعامل موثر در عرصه سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی تاکید کردند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به رویکرد فرصت طلبانه قدرت‌های غربی در سواستفاده از مفاهیم و موضوعات بین‌المللی تصریح کرد: حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرت‌های غربی اصالت ندارد، بلکه حقوق بشر و تروریسم از جمله ترفند‌های این کشور‌ها برای پیشبرد سیاست‌های زیاده خواهانه آن‌ها است و هر زمان منافع نامشروع آن‌ها اقتضا کند، نه‌تن‌ها حقوق بشر را نقض می‌کنند، بلکه وجود بشر را از بین می‌برند.

در این دیدار عبدالمومن وزیر امور خارجه بنگلادش به روابط ریشه دار و تاریخی دو کشور، مشترکات فرهنگی، دینی و تمدنی اشاره کرد و بر لزوم توسعه و تحکیم روابط دو کشور در تمامی ابعاد تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته