دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به جامانده از بازی حساس

رفتار حرفه‌ای ساپینتو با استقلالی‌ها بعد از دربی

رفتار حرفه‌ای ساپینتو با استقلالی‌ها بعد از دربی
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از دربی تهران و از دست دادن دو امتیاز حساس رفتاری حرفه‌ای با شاگردانش داشت.
کد خبر : 821749

 به گزارش خبرنگار گروه  ورزشی خبرگزاری آنا، ساپینتو بعد از بازی با پرسپولیس از تک تک بازیکنان خود تشکر کرد و به آن‌ها خسته نباشید گفت. این در حالی است که تیم او فقط چند دقیقه با یک پیروزی بزرگ و صدرنشینی فاصله داشت.

مرد پرتغالی البته ایرادات زیادی را در تیمش دیده بود و به همین دلیل فردای دربی در تمرینات با تک تک نفراتی که فکر می‌کرد ضعیف کار کردند به صورت جداگانه صحبت و ایرادات آن‌ها را یادآوری کرد.

جالب این که بازیکنان استقلال هم خیلی راحت این قضیه را پذیرفتند و با آن کنار آمدند چرا که به هر حال اشتباهاتی در دربی مرتکب شده بودند شاید اگر یک مربی بی تجربه بود، بلافاصله پس از دربی با بازیکنان صحبت می‌کرد و یا در جمع بقیه استقلالی‌ها ایرادات یکی دو بازیکن را مطرح می‌کرد، اما ساپینتو خوب می‌داند که با فوتبالیست‌ها چطور باید برخورد کند.

او خودش مهاجم بوده و سال‌های سال به عنوان یک بازیکن در مستطیل سبز با مربیان بزرگی کار کرده است. مرد پرتغالی حتی یک بار در دربی پرتغال توانسته بود بنفیکا را مغلوب کند و در دربی تهران هم امیدوار به کسب پیروزی بود، اما به هر حال تیمش چند دقیقه کم آورد و در نهایت گل تساوی را دریافت کرد.


 رفتار ساپینتو بعد از دربی تهران نشان داد که یک مربی حرفه‌ای است. شاید این مربی در جریان بازی بیش از حد عصبی می‌شود که البته باید روی این مسئله هم کار کند، اما رفتار مناسبی با بازیکنان تیمش دارد او در جریان دربی هم یکی دوبار تذکراتی را به روزبه چشمی، محبی و چند بازیکن دیگر داد، اما ایرادات آن‌ها را بعد از تماشای چند باره دربی تهران به خودشان گوشزد کرد.


 شاید جالب باشد بدانید ساپینتو از روز سه شنبه تا امروز حداقل ۴ بار فیلم بازی با پرسپولیس را آنالیز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب