دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1401 - 15:27
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید:

پرستاران الگوی مهمی برای جوانان هستند

پرستاران الگوی مهمی برای جوانان هستند
سهراب نظری عنوان کرد: تلاش پرستاران دلسوز و توانمند در مراحل درمان بیماران و حتی پس از پایان مراحل درمان الگوی مهمی برای جوانان است.
کد خبر : 821558

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، دو پرستار بخش دیالیز بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان اقلید در مراسمی تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در این آیین اظهار کرد: قدردانی از تلاش پرستاران با پاداش‌های مادی یا تقدیرهای کتبی حاصل نمی‌شود، بلکه پاداش اصلی و تقدیر کامل را خداوند با الطاف خودش و گره‌گشایی‌ در زندگی آنان به این قشر خواهد کرد.

پرستاران الگوی مهمی برای جوانان هستند

سهراب نظری توضیح داد: تلاش این دو پرستار دلسوز و توانمند در مراحل درمان بیماران و حتی پس از پایان مراحل درمان با پیگیری شرایط بیماران و خانواده آنان، الگوی مهمی برای جوانان ماست تا شغل خود را با عشق، علاقه و انگیزه انتخاب کنند و اینچنین به حرفه خود با نگاه انسانی و اخلاق‌مداری توجه داشته باشند.

در متن تقدیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس خطاب به فاطمه نیکویی و زهره ثابت دو پرستار آمده است: از اینکه با هنری بی‌نظیر و تخصصی بی‌همتا با وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری با امتزاج طبابت جسم و طبابت روح و روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار با گفتاری لطیف و رفتاری ظریف و عاطفت بی‌دریغ نسبت به بیماران مساعدت و همکاری می‌کنید، صمیمانه از ایثارگریتان سپاسگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته