دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1401 - 20:48
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

تیم‌های دادرس هلال‌احمر تشکیل می‌شود

تیم‌های دادرس هلال‌احمر تشکیل می‌شود
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد تیم‌های سحر در سال آینده خبر داد و گفت: تشکیل تیم‌های دادرس (داوطلب، دانش آموز و دانشجوی آماده در روزهای سخت) از دیگر فعالیت‌های مهم در دست اقدام است.
کد خبر : 821374

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد گل‌فشان، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: این سازمان ۲ میلیون نفر عضو دارد که تاکنون مشخصات ۶۷۰ هزار نفر در سامانه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر ثبت شده است.

گل‌فشان  در حاشیه اختتامیه تیم‌های تخصصی سفیران حمایت‌های روانی (سحر) در استان بوشهر اظهار داشت: دوره بسیار خوبی در استان بوشهر برگزار شد که اثر خوبی در فعالیت‌ها خواهد داشت.

وی از ارائه آموزش‌های کاربردی به ۱۲۰ نفر از جوانان تیم‌های تخصصی سفیران حمایت‌های روانی در این دوره خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۶۰۰ نفر از جوانان تیم‌های تخصصی سفیران حمایت‌های روانی آموزش دیده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: در ابتدا قرار بود که ۴۰۰ تیم تخصصی تشکیل شود که با توسعه آموزش‌ها تعداد این تیم‌ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی‌ها با ارائه این آموزش‌ها افزایش می‌یابد تصریح کرد: هر یک از این ۶۰۰ نفری که این آموزش‌ها را فرا گرفته‌اند، می‌توانند پنج هزار و ۴۰۰ نفر را در زیرمجموعه خود آموزش دهند.

گل‌فشان از برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد تیم‌های سحر در سال آینده خبر داد و افزود: تشکیل تیم‌های دادرس (داوطلب، دانش‌آموز و دانشجوی آماده در روزهای سخت) از دیگر فعالیت‌های مهم در دست اقدام است.

وی با اشاره به آماده‌سازی ۲۷۰ هزار دانش‌آموز در قالب طرح دادرس در سال جاری اضافه کرد: ۲ میلیون عضو داریم ولی تاکنون مشخصات ۶۷۰ هزار نفر از جوانان در سامانه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر ثبت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته