دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مقام مسئول صنعت برق خبر داد؛

تکمیل پایش هوشمند روشنایی معابر پایتخت تا پایان ۱۴۰۲

تکمیل پایش هوشمند روشنایی معابر پایتخت تا پایان ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با هدف پایش روشنایی معابر شهری، نصب کنتور‌های هوشمند بر روی پایه‌های روشنایی در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان ۱۴۰۲ روشنایی معابر تهران به صورت هوشمند خواهد بود.
کد خبر : 821312

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان در خصوص وضعیت روشنایی معابر شهر تهران گفت: بر اساس معیار‌ها و استاندارد‌های روشنایی معابر شهری ۳۸۰ هزار لامپ در قالب ۱۲ هزار خط روشنایی کار روشن‌سازی معابر کلان‌شهر تهران را برعهده دارند.

وی افزود: وظیفه تأمین روشنایی بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهری، تونل‌ها، پل‌های عابر پیاده، فضای زیرین پل‌های خودرویی، ایستگاه‌های اتوبوس و پایانه‌های مسافربری بر عهده شهرداری تهران است که خوشبختانه در این حوزه تعامل و ارتباط موثری به منظور بهبود هر چه بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص زمان روشن و خاموش شدن چراغ‌های معابر گفت: قطع و وصل روشنایی معابر از طریق ۶ هزار ساعت نجومی نصب شده بر روی خطوط تغذیه صورت می‌گیرد و تجهیزات مربوطه به شکلی تنظیم شده‌اند که لامپ‌های معابر ۱۵ دقیقه بعد از غروب آفتاب روشن و ۳۰ دقیقه قبل از طلوع آفتاب خاموش شوند.

وی از شهروندان تهرانی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه نقص و اختلال در حوزه روشنایی معابر پایتخت، مراتب را به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته