دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1401 - 15:16
گزارش آنا از تشییع شهدا در دانشگاه‌ها؛

پیام دانشجویان به بدخواهان نظام در کنار شهدا؛ از حضور ما عصبانی باشید

پیام دانشجویان به بدخواهان نظام در کنار شهدا؛ از حضور ما عصبانی باشید
کاروان شهدای گمنام امروز به برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رسید، نازنین‌هایی که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی از آنان زخم خورده‌اند.
کد خبر : 821268

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ کاروان‌ شهدای گمنام امروز به شهرستان‌های قائم‌شهر، بابل و بردسکن رسید و بار دیگر عطر شهادت در این سه شهرستان پیچید.

در ایامی که روز به روز و ساعت به ساعت به سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، نام و یاد شهدا بیشتر با دل‌ها عجین می‌شود.

مردم ولایتمدار و انقلابی کشورمان در شهرستان‌های قائم‌شهر، بابل و بردسکن با حضور در تشییع شهدا علاوه بر بیعت با شهدا با امام شهدا نیز تجدیدمیثاق دوباره کردند.

چه روزی بهتر از تشییع پیکر پاک شهدا که مردم دوباره دور هم جمع شوند و یاد و نام شهدا را گرامی بدارند و به دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی بفهمانند که پای انقلاب و نظام هستند.

امروز برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هم میزبان شهدای نازنین دوران دفاع مقدس بود، شهدایی که در مکان مقدس علم و دانش تشییع شدند.

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام با حضور پرشور دانشجویان، استادان، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر تشییع شد.

پیام دانشجویان به بدخواهان نظام در کنار شهدا؛ از حضور ما عصبانی باشید

در این مراسم مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به مدیحه‌سرایی پرداختند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مراسم استقبال و وداع با شهید گمنام گفت: دانشگاهیان این دانشگاه این ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمان‌های شاگردان پیر جماران خواهند بست.

پیام دانشجویان به بدخواهان نظام در کنار شهدا؛ از حضور ما عصبانی باشید

مهرداد زارع‌نژاد افزود: به واسطه ایثار و فداکاری شهداست که امروز ما در امنیت به تحصیل علم واقعی می‌پردازیم.

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام‌الله علیها مراسم‌ وداع با شهدای گمنام با حضور دکتر سید میرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، فرماندهان سپاه بابل، استادان، دانشجویان، کارکنان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهرستان بابل و روایتگری سید حسین حسین‌پور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و سخنرانی حجت‌الاسلام سید مختار موسوی، مدیر فرهنگی این دانشگاه، برادر شهید و مداحی دانشجوی بسیجی حسین صیادی در مسجدالزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

 

پیام دانشجویان به بدخواهان نظام در کنار شهدا؛ از حضور ما عصبانی باشید

در این مراسم دانشجویان ولایتمدار با امام و شهدا پیمانی مجدد بستند.

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن میزبان شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس بود که بعد از سال‌ها غربت به وطن برگشت و بردستان دانشجویان دانشگاه تشییع شد.

در این مراسم مداحان در رثای حضرت زهرا سلام‌الله علیها نوحه‌سرایی کردند و شرکت‌کنندگان در مراسم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی تجدیدمیثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته