دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1401 - 16:28
با حضور مسئولان و دانشجویان؛

نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بوشهر گشایش یافت

نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بوشهر گشایش یافت
نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گشایش یافت.
کد خبر : 821056

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بوشهر، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این استان، رؤسای شوراهای تخصصی استان، استادان، دانشجویان، جمعی از پژوهشگران و مدیران استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گشایش یافت

در این نمایشگاه که به مناسبت هفته‌ پژوهش و فناوری برپا شده، محصولات و دستاوردهای دانشجویان، استادان، پژوهشگران، شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه، دانشجویان فعال در باشگاه پژوهشگران جوان استان و واحدها و مراکز دانشگاهی استان به نمایش عموم در آمده است.

نمایشگاه پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گشایش یافت

در این نمایشگاه محصولات فرآوری شده خرما، نرم‌افزارهای تولیدی مرکز تحقیقات عصر دانش پویا (سیستم مدیریت یکپارچه سامانه‌های دانشگاهی)، اسپری نانو پاک‌کننده، بوگیر کفش، پاور زمینی برای استارت هواپیماها، هلی کوپتر و صنعت نفت، حسگر زلزله، گبه، قالی و قالیچه، کتب منتشر شده توسط استادان، دانشجویان و دانش‌آموزان، کودهای زراعی، ربات جنگجو، تِستر، ربات انسان‌نما، پودر گوجه فرنگی، محصولات دریایی بسته‌بندی، کارشاپ (سفارش خرید اینترنتی)، ماکت ادوات صنعتی و .... به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته