دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

لیوریس: این فینال شبیه به بوکس بود

لیوریس: این فینال شبیه به بوکس بود
دروازه بان تیم ملی فوتبال فرانسه دیدار با آرژانتین را به جدال بوکسی تشبیه کرد که در آن تلاش کردند، اما در نهایت بازنده شدند.
کد خبر : 821007

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، «هوگو لیوریس» تلاش زیادی کرد در بازی شب گذشته «خروس ها» را تا پایان امیدوار در بازی نگه دارد.

فرمانده تیم آبی پوش وقتی دید فرانسه با دو گل از حریف عقب افتاده، مقابل حملات مسی و یارانش ایستادگی کرد تا مانع گل‌های بعدی شود.

در ادامه تیم او در پایان وقت قانونی ۲ بر ۲ به تساوی رسید. حتی در وقت اضافه نیز تساوی ۳ بر ۳ را دید اما در ضربات پنالتی مغلوب تیم حریف شد.

لیوریس عنوان کرد:به هرشکل این یک ماجرای دردناک بود که تلخ به پایان رسید. باید پذیرفت که ما نیمه اول را از دست دادیم آن هم به خاطر اشتباهات فنی که در دوئل‌ها برنده نشدیم. در آن موقع حریف برای ما دردسردرست کرد. منطقی بودکه از ما جلو بزنند.

وی افزود:اما در اواسط نیمه دوم ما همان تیم همیشگی بودیم و روحیه مان را داشتیم که با استفاده از توانایی کیلین امباپه به بازی برگشتیم و ۲ بر ۲ مساوی کردیم. 

وی ادامه داد:بازی ما با آن‌ها مثل یک نبرد بوکس بود که حریفت مشت می‌زد و ما جوابش را می‌دادیم، اما در نهایت با برتری آن‌ها به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته