دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1401 - 10:49
عنوان ماندگار بدنساز حرفه‌ای ایران

تاج قهرمانی مستر المپیا نصیب هادی چوپان شد

تاج قهرمانی مستر المپیا نصیب هادی چوپان شد
هادی چوپان در رقابت با برترین بدنسازان حرفه‌ای جهان عنوان برنده واقعی «مستر المپیا» را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 820692

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هادی چوپان بدنساز حرفه‌ای ایران برنده واقعی «مستر المپیا» (Master Olympia) ۲۰۲۲ شد. او متولد ۱۳۶۶ در استان فارس است. چوپان از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بود. 

پیش از آغاز مسابقات از چوپان به عنوان برنده احتمالی «Big Ramy Master Olympia» سال جاری میلادی که روزهای پایانی آن سپری می‌شود نامبرده می‌شد اما طرفداران در شک باقی مانده بودند که او بتواند یک بار دیگر این عنوان را از دیگر رقبای خود از آن خود کند.

دور نهایی مستر المپیا ۲۰۲۲ شاهد مسابقه نهایی بین شرکت کنندگان بود و این بار مطمئن شدند که در حضورشان بدرخشند. آینده هادی چوپان بسیار روشن دیده می‌شود و از این بدنساز حرفه‌ای ایرانی به عنوان ستاره متوالی مسابقات مستر المپیا نامبرده می‌شود.

هواداران هادی چوپان پیش از آنکه او برنده مستر المپیا ۲۰۲۲ شود در بخش نظرات پیام‌های حمایتی زیادی را برای این قهرمان بدنسازی نوشتند. با کامنت‌هایی مانند «هادی تو آقای المپیا می‌شوی»، «هادی دارد می‌کشد»، «به نظر می‌رسد امسال هادی برنده خواهد شد» و «هادی امسال بهترین هایش را به ارمغان آورد. او شایسته پیروزی است.»

اگرچه برخی از طرفداران هنوز از دِرِک لونسفورد و نیک واکر حمایت می‌کردند اما جمعیت تصمیم خود را گرفته بودند و چوپان برنده حقیقی «مستر المپیا» ۲۰۲۲ نام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته